karaoke versie aan het strand stil en verlaten

  • info@pctraverse.nl

    Zonder mailadres (liefst live, msn, gmail) kan ik niks.

  • betty

    Ook ik heb belangstelling voor de Karaoke versie van het strand stil en verlaten en of andere shantyliederen,

    voor de 70e verjaardag van mijn vader

    alvast bedankt,

    Betty

  • info@pctraverse.nl

    stuur maar even een mailtje met de bedoeling en welke nummers je zoekt.

  • Eddy Overmaat

    Wie kan mij een karaoke versie van aan het strand stil en verlaten" leveren.

    Alvast bedankt.

  • Peter Deenen

    Wie kan mij de instrumentale/orkestband/karaoke song van, aan het strand stil en verlaten toezenden??

    deenenpenw@cs.com

    Dank je

  • miro68

    Ook ik ben op zoek naar de karaoke versie van Het Grote Klutslied van het Shantykoor De Hoeksche Waard.(aan het strand stil en verlaten)

    Wie kan mij daar op korte termijn aan helpen, het is voor een heel speciaal feestje !!!!!

    mijn email is : miro.1968@gmail.com

    Bedankt alvast !!!!!

  • Henk Bos

    Heeft iemand voor mij “aan het strand stil en verlaten” instrumentaal?

    henk@henkbosweb.nl

    Alvast bedankt Henk Bos

  • jean steins

    Ik ben op zoek naar de karaoke versie voor het maken van een dierbare herinnering ivm overlijden van een goede bekende.

    Bedankt alvast voor een eventuele versie.

    gr. Jean Steins

    jsteins@home.nl

  • Harry schepers

    ik zoek oot de karaoke versie van het shanty koor aan het strand stil en verlaten .als er iemand is die mij kan helpen met een goede uitvoering hiervan zou ik het erg op prijs stellen en erg dankbaar hier voor zijn b.v.d. gr harry

  • Pauline Kuipers

    Beste meneer/mevrouw,

    ik ben dus ook op zoek naar de instrumentale versie van het Klutslied. Heb dit op korte termijn nodig. Graag hoor ik van u of het (nog steeds) mogelijk is om deze versie per post te zenden?

    Graag hoor ik van u!

    Met vriendelijke groet,

    Pauline Kuipers