Aan het strand stil en verlaten

  • manon

    hallo, ik heb een vraag hoe bent u aan het lied gekomen zonder tekst?

    ik heb het zondag nodig,voor mijn moeder maar kan alleen met tekst vinden.

    ik hoor heel graag wat van u!

    groetjes manon moleman

  • info@pctraverse.nl

    Bedoel je dat je een MP3 nodig hebt, instrumentaal?

    Ik kan wel van de accordeonversie een MP3 maken als je dat wilt.

    MIDI's zijn er ook wel te vinden.

    Stuur maar even een mail.

    dan help ik je wel even verder voor zondag.

    Hieronder nog wat andere mogelijkheden:

    Professionele MIDI

    Gewone MIDI

  • boekenbeppie

    Hallo,

    Ik sluit maar eens aan achterin de rij van de mensen die graag de instrumentale versie willen hebben. Ook nodig voor een 25-jarig bruiloftsfeest. Ik vind de gewone MIDI geweldig klinken, precies het goede tempo om met een grote groep te zingen. Probleem is: het is maar 1 couplet en 1 refrein. Als volslagen leek op het gebied van Midi hoop ik dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit vier keer achter elkaar kan zetten en op een CD-tje branden.

    Vast bedankt!

  • Gerard van den Top

    Graag ook de instrumentale i.v.m. 25 jarige bruiloft.

    Thnx.

  • info@pctraverse.nl

    Stuur maar een mailtje

  • Lennart

    Zoals iedereen hier ben ik ook opzoek naar de instrumentale versie van “Aan Het Strand Stil En Verlaten” van het Shantykoor.

    Ik heb deze nodig voor mijn broertjes bruiloft, heb al een passende tekst voor op de muziek. :)

    Bij voorbaat dank.

  • info@pctraverse.nl

    Via de website 'de hoeksche waard kun je de originele karaoke versie bestellen met nog wat aanvullende info.

    Maar kunt mij ook even mailtje sturen.

  • cil

    Ook ik wil van de gelegenheid gebruik maken om een karaoke versie van het Santy koor te ontvangen, Dit omdat we een lied voor onze zoon en schoondochter hebben geschreven op de melodie. Alvast heel erg bedankt.

    Groet Cil