karaoke versie heb je even voor mij

  • marline

    Wie o wie heeft voor mij de karaoke versie van Frans Bauer's Heb je even voor mij?

    We gaan hier een lied op maken voor de kinderen in ons dorp die een gezellige week met z'n allen gaan krijgen in de vakantie.

    Wie kan mijn helpen?

    ALvast bedankt,groet Marline

  • vanbasco

    mail

  • Nora

    Hallo,

    kan iemand mij ook nog aan de karaoke versie helpen van Frans Bauer's Heb je even voor mij?

    groetjes, Nora

  • marline

    Hallo Nora,

    Ik heb voor jou de karaokeversie,zou jij je mailadres naar mij willen sturen dan zend ik hem je even toe.

    Ik krijg hem niet via deze pagina verzonden.

    Groeten Marline

  • Nora

    hallo Marline,

    versturen van email gaat idd niet, dus hier is mijn emailadres

    willemtell apestaartje gmail punt com

    alvast heel erg bedankt!

    groetjes, Nora

  • Adrienne

    Ik wil ook graag de karaokeversie van dit Frans Bauer lied ivm een bruiloft vrijdag a.s. Zou iemand bij dit kunnen toemailen op A3NWentz@yahoo.com ?

    Groetjes,

    Adrienne

  • Marvin

    Hallo Marline,

    is het mogelijk ook mij eens die karaokéversie door te sturen. Het is voor de mensen in het bejaardentehuis een pleziertje te doen

    vriendelijke groeten

    Marvin

  • Snijder

    hebben jullie het bestand inmiddels al? Ik zoek hem namelijk ook voor een vriend van me, Die heeft deze week bruiloft.

  • Chris

    Kan iemand deze ook naar mij versturen? Dit ivm een 25 jarig bruiloft van me schoonouders.

    Bedankt alvast

    Gr Chris

  • Remco

    Voor een afscheidsavond op een lagere school heb ik Dit nummer van Frans Bauer ook nodig. Heeft iemand de mogelijkheid om deze te mailen naar mij?

    Alvast bedankt!

    Mijn mailadres is opslag2 xs4all.nl

    Groet,

    Remco