karaoke versie heb je even voor mij

• arjen

Hellup! Ik ben op zoek naar de karaokevesie van dit nummer ZONDER achtergrondzangeressen die de tekst meezingen. Het is voor een bruiloft op 1 september a.s. dus er is heel veel haast bij! Ik kan niks vinden op internet. Wie helpt mij?

• arjen

Oja mijn mailadres is arjenvervloet@hotmail.com

• arjen

Hallo Erica,

Heb jij deze nog gekregen? Ik heb een bruiloft op 1 september aanstaande en ik heb ‘m nodig! Als jij ’m nog hebt, zou je mij dan kunnen doorsturen? Het gaat om de instrumentale versie, dus zonder achtergrondkoor. arjenvervloet@hotmail.com. Bij voorbaat dank!

groet Arjen

• Pj

Zou je hem a.u.b naar me toe willen sturen ivm met 25 jarig jubileum bruiloft.

Graag zonder achtergrondzangers en gaarne spoedig want a.s zaterdag moeten we hem al gaan zingen X(

Bij voorbaat dank.

PJ

• PJ

mijn email adres is tj _900 @ hotmail.com

• Dennis

PJ Schreef:

——————————————————-

> mijn email adres is tj _900 @ hotmail.com

Als jij hem hebt ontvangen zou jij hem dan door kunnen sturen.

emailadres: dennisdejong3@hotmail.com

alvast bedankt.

• Ger

http://www.youtube.com/watch?v=iyRQJZc3IrI

Als het goed is, staat de link hierboven voor allen die de instrumentale versie van ``Heb je even voor mij`` willen hebben

• sarina besselink

Hallo allemaal,

Ook ik ben op zoek naar deze versie voor een bruiloft, zou iemand m misschien ook aan mij door willen mailen?

giacomo.besselink@hetnet.nl

Alvast hartstikke bedankt!

• Violet

En zou jij hem dan weer door kunnen sturen naar violetrogier@yahoo.com ? Thanx!

• Moniek

Ook ik ben op zoek naar de instrumentale versie, zonder achtergrond koor.

Wie kan hem mij door sturen?

moniekvandiejen@planet.nl

Alvast kei bedankt!