karaoke versie heb je even voor mij

• Heleen Klerks

Goedemorgen,

Ook ik ben op zoek naar de tekst en liefst ook de bladmuziek van ''Heb je even voor mij". Ben gaan zoeken op Internet en kwam op deze site terecht. Ik heb willekeurig een berichtje geopend. Ik ben benieuwd of het je gelukt is de muziek te bemachtigen.

Zo ja, zou ik het dan van je over kunnen nemen. Wij vieren in september een jubileum van een collega en willen graag een lied op deze melodie maken (met muzikale ondersteuning van een aantal collega's).

Ik zie je reactie graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,

Heleen

• Ria beck

Ik zou gaarne de Karaoke muziek downloaden van Frans Bauers lied “heb je even voor mij” ik vind het tig keer op karoake maar dan zingt hij het zelf en ik heb een andere tekst erop gemaakt voor het huwelijk van mijn broer en dan werkt niet met hem op de achtergrond.

• Niels

Heft iemand ook deze versie voor mij.

Heb m nodig zonder achtergrondzangeressen.

Je kunt het mailen naar nielsvdveer84@hotmail.com

Alvast bedankt.

• Niels

Hallo,

Heb jij toevallig het nummer “ heb je even voor mij” zonder koor al gevonden??

Zoja, zou je het willen mailen naar nielsvdveer84@hotmail.com.

Ik heb het volgende week namelijk nodig.

alvast bedankt

• tijmenw

heee

zou je het ook kunnen mailen naar tijmen-w@hotmail.com

zonder koortje dan want dat gaat niet in het refrein.

groetjes

• Ruud

Beste lezers,

Ook ik ben driftig op zoek naar de instrumentale versie van ‘heb je even voor mij.’ Ik heb al van alles geprobeerd, maar vindt alleen versies waarin je de zangeressen in het refrein steeds hoort zingen. Bestaat er een versie zonder deze zang, dus helemaal instrumentaal? Ik heb het ook nog eens met spoed nodig, dus als je me kunt helpen zou dat geweldig zijn!

Alvast dank.

Groeten,

Ruud

• info@pctraverse.nl

stuur maar een mailtje

• An

Beste Marline,

Zou jij alstjeblieft ook aan mij de karaoke versie kunnen sturen van Frans Bauer - Heb je even voor mij.

Hier is mijn emailadres:

vestdijkpad@hotmail.com

Hartstikke bedankt!

Mvg.

• Jos

Heb jij voor mij de karaoke versie van Frans Bauer , heb je even voor mij.Liefst zonder achterkoor. dus alleen de muziek

Alvast bedankt

• Teun van Zoggel

Hallo mensen,

Zoals vele andere op deze pagina ben ik op zoek naar de karaoke versie van ‘Heb je even voor mij’. Zou iemand me deze a.u.b. toe willen sturen?

Mijn mail adres is: teunvanzoggel@hotmail.com

Groeten,

Teun