rood-marco borsato

• Linn

Zou je mij pleass ook de instrumentale versie willen sturen?

Thnxx, heb hem nl heel snel nodig!

Linn.

• jo

Ook ik zoek de instrumentale of orchestrale versie van ‘Rood’. Mijn doel is niet het te zingen, maar om de muziek zelf zonder stem lekker luid te zetten. Is voor mij de ‘Music’ van John Miles voor de dag van vandaag.

Als iemand me eraan kan helpen, via url of mp3: heel erg bedankt van de zuiderburen!

grtjs, jo

• Bart

Hoi, ik ben opzoek naar Marco Borsato - Rood instrumentaal.

Mijn email is Bart()serieusvreemd.nl

• Ettie

Ook ik zoek de instrumentale versie van Rood door Marco Borsato.

Dit voor een kennisje van 10 jaar om op te schaatsen.

Alvast heel hartelijk dank

Groetjes Ettie

• Danielle

Hallo,

Ook ik ben heel dringend op zoek naar de muzikale versie van Rood. Wij geven a.s. zaterdag 12 juli een afscheidsfeest voor groep 8 (thema Rood) en hebben een lied geschreven voor hun op deze muziek. Helaas ontbreekt ons de muziek nog.

Zou jij ons daar aan kunnen helpen?

Alvast ontzettend bedankt!

• Danielle

Dag Ettie,

Hebben jullie inmiddels de muzikale versie van Rood ontvangen? Zou je die eventueel ook naar mij willen/kunnen doorsturen? Wij hebben het nodig voor a.s. zaterdag 12 juli ivm afscheidsfeest van groep 8 (thema is ..rood).

Alvast mijn hartelijke dank!

• tassie

Zou iemand de muzikale versie van Rood ook álstublieft naar mij willen sturen?

Bij voorbaat héél erg bedankt!

• danny

ook hier de karaoke versie nodig voor een huwelijksfeest.

(yep, the bride wears red…)

alvast hartelijk dank

• Annemieke van Baal

Hoi.. met spoed - voor za 2 aug - zoeken we nog het karaoke nummer van Marco Borsato… nergens nog op Internet gevonden!!!

HELP

• Elisa

Hallo, ik ben ook zo dringend op zoek naar het karaoke nummer van Marco Borsato; rood.. Kmoet zingen op een surprise verjaardagsfeestje en rood is het lievelingsliedje van die dame, dus wie me kan helpen mag het nummer doorsturen naar elisa_dt@hotmail.com !

Alvast veel dank! Grtjs ElisaLinn schreef:

>

> Zou je mij pleass ook de instrumentale versie willen sturen?

> Thnxx, heb hem nl heel snel nodig!

>