nummers voor bruiloft

• Janine

Hallo,

Ik ben op zoek naar 3 karaoke nummers voor een bruiloft aanstaande vrijdag.

Namelijk;

Hand in hand kameraden

We gaan nog niet naar huis

De uil zat in de olmen (den uyl is in den olie)

Alle mogelijke sites heb ik al door gespit, maar kan niets vinden.

Is er alsjeblieft iemand die mij kan helpen??

Alvast heel erg bedankt,

Janine

• Claris

Hoi,

Heb jij het nummer Hand in Hand gevonden?, want wij zoeken deze namelijk ook voor een bruiloft, maar dan al zaterdag a.s…..

Hopelijk heb jij de karaokemuziek kunnen vinden?

vr, groet,

Claris

• Chris

Hoi Janine,

Ook ik ben op zoek naar het nummer Hand in Hand Kameraden karaoke dit is tevens ook voor een bruiloft.

Misschien heb jij hem nu inmiddels, zou je a.u.b naar mij kunnen toe sturen.

als ik jou ergens anders mee kan helpen betreft karaoke roep het maar

Alvast heel erg bedankt

Groetjes Chris

• Jeronimo

Hallo Janine,

Ik sluit mij graag bij de vorige bezoekers aan :) en ben nl. ook op zoek naar de karaoke-versie van Hand in Hand kameraden. Mocht je hem destijds hebben gekregen, zou je hem dan a.u.b. nog door kunnen/willen mailen ? Je zou er mij een heel groot plezier mee doen. Mijn vader wordt nl. binnenkort 75 en is heel zijn leven al voor 020. Ik ben een rasechte Feyenoorder, dus ik wil een leuke act, in Feyenoord-tenue, voor hem brengen :)-D

Alvast superbedankt !

Groetjes,

Jeronimo

• jolien

hallo Jeronimo,

Op startpagina.nl zag ik dat je in augustus 2009 op zoek was naar het nummer hand in hand kameraden - karaoke.

Voor een bruiloft ben ik ook op zoek naar dit nummer. Ik vroeg me af of ik via jou aan de muziek kan komen.

Alvast bedankt!

Groetjes, Jolien

• Sas

Heb je uiteindelijke de karaoke versie van Hand in Hand kameraden gekregen? Ik ben er ook naar op zoek voor een afscheid van mijn baas? Kun je me er aan helpen? Alvast bedankt

Sas

• Jeroen

Hoi,

Ook ik zoek de karaoke versie van Hand in Hand kameraden voor een bruiloft. Kun je me er aan helpen? Alvast bedankt

Jeroen

• H

Ook ik ben naar het feyenoord lied in karaoke versie op zoek, kan iemand mij hieraan helpen?

• info@pctraverse.nl

Is gewoon te downloaden hoor.

Hand in hand kameraden

Verder zijn er ook nog wel andere karaoke versies van Feyenoord liedjes.

OneTwoTrio heeft ook al eens wat gedaan op melodie van Juffrouw Toos. (Dat is Feyenoord).

Ook Cock van der Palm deed er wat mee…Feyenoord. (die heb ik)

Hier de lijst van een fanatieke Feyenoord verzamelaar:

Lijst met Feyenoordnummers