orginele orkestband het is moeilijk bescheiden te blijven

  • Petti Huijskes

    Remon, ik ben ook zeer geinteresseerd om de orkestband te ontvangen van ‘T is moeilijk bescheiden te blijven’. Is het mogelijk dat je hem ook mailt naar mijn adres? Alvast veel dank!

    Petti Huijskes

  • boy

    zou ik alstublieft als je die ook hebt de karaoke versie met cdg kunnen krijgen als het niet te veel gevraagd is alvast harstikke bedankt ;)

  • dirkvangeel

    Hallo,

    Ik heb die orkestband idd ontvangen. Maar ik zoek zelf orkestbanden zonder enige vorm van backing vocals. De orkestband bevatte jammer genoeg backing vocals, dus heb ik deze gewoon gedelete. Ik kan je de orkestband jammer genoeg niet sturen,want ik heb deze niet meer.

    Groetjes,dirk

  • Anthony.

    Hallo,

    zou ik deze versie ook mogen ontvangen aub?

    alvast bedankt,

    Anthony.

  • Dorianne

    Hoi,

    Ik zou graag de orkestband van “t is moeilijk bescheiden te blijven” ontvangen.

    Bedankt/

    Groetjes,

    Dorianne

  • inge

    hoi hoi

    ik ben ook dringend op zoek naar deze orkestband

    zouden jullie m alsjeblieft ook naar mij willen mailen

    ik zou er heeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn

    groetjes inge

  • frans van den Berg

    Dag,

    Ik zou graag de orkestband van “t is moeilijk bescheiden te blijven” ontvangen.

    Bedankt/

    Groetjes,

    Frans van den Berg

  • Maffy_64

    Whaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben ook op zoek nar de karaoke versie van dit nummer voor een liedje op mijn dochter haar bruiloft, maar ehhhhhh, die is Vrijdag al.

    Dus als iemand me zou kunnen helpen, zou ik hem/haar zeer erkentelijk zijn.

    Mijn emailadres is d.davelaar@chello.nl

    Alvast bedankt !!!!!

  • lonneke

    wie o wie kan mij aan de orkestband versie van het is moeilijk bescheiden te blijven helpen.

    ik ben al zo lang er naar op zoek!

    mailadres: lonnekeklijs@hotmail.com

  • Toby

    Als het goed is heb je gisteren al 2 versies van me ontvangen. Dit waren 2 omgezette midi-files. Ik heb nu ook een orkestband maar dit is wel met backing vocals. Laat het ff weten als je deze ook wilt hebben. Mail is: meeltoby@live.nl