Aan het strand stil en verlaten

  • ruthger

    (tu)ik zou het zeer op prijs stellen

    mijn moeder gaat trouwen en we hebben al een tekst behalve de karoake file

    B.v.d.

    Ruthger oost.

  • Peter Sigmond

    Voor een bruiloft van vrienden ben ik dus net als alle anderen hier op zoek naar de karaoke/instrumentale (niet midi) versie van dit nummer. Wie kan mij hier aan helpen.

    bij voorbaat dank

    Peter

  • willem

    Mijn zus is veertig jaar getrouwd en we willen heel graag de orkestband van het lied , aan het strand stil en verlaten, kan iemand mij hier aan helpen. alvast bij voorbaat hartelijk bedankt.

  • Leo

    Ik zou graag een MP3 versie hebben

    Kan iemand mij helpen?

  • Djeebee

    Hallo Internet,

    Zag dat je enige tijd geleden bent bevraagd op het nummer van het Chantikoor, maar dan zonder zang.

    Heb je dat nummer nog en zou je mij dat willen mailen svp?

    THX

    Djeebee

  • erwin

    hallo, iedereen

    heeft iemand alleen de melodie van “ aan 't strand en stil verlaten”

    zou iemand mij die alsjeblieft kunnen sturen of zeggen waar ik hem kan vinden

    gr..

  • erwin

    hallo

    ik heb vrijdag bruiloft en zou graag ook de mp3 versie willen hebben van “aan 't strand stil en verlaten verlaten”

    zou iemand die mij kunnen sturen a.u.b

    alvast bedankt

    m.v.g erwin

  • Cor Leijendekkers

    Ben op zoek naar een instrumentele versie van “Aan het strand stil en verlaten”.

    Kun je me hier aan helpen?

    Cor.

  • clemens

    Hallo,djeebee.

    Ook ik zoek de karaoke versie van “aan het strand stil en verlaten”.

    Mocht je dit nummer inmiddels hebben,zou je dan zo vriendelijk

    willen zijn en mij deze willen mailen.

    IK zoek dit nummer voor een 50ste verjaardag.

    Bvd clemens

  • sjaan dekker

    Hallo,

    Heeft iemand van u het karaoke nummer van “Aan het strand stil en verlaten”, ik heb het nodig voor vrienden die in augustus 30 jaar getrouwd zijn, maar een hele vervelende periode ondergaan i.v.m. overlijden van haar vader en haar man is ziek, dus willen wij hun verblijden met dit liedje ( eigen tekst)!! Alvast bedankt voor de genomen moeite!!

    Liefs van Sjaan