Hallo Gerrit,
zou je mij een kopie van het MP3 bestand willen sturen? Mij e-mail is d.cowan@inspirationband.com. Alvast bedankt voor de moeite,
Dennis
Omdat iedereen dat nummer blijkbaar zoekt, en niemand hem heeft…
bij deze.
Hier staat het volledige nummer, afkomstig van de Zing maar mee, Karaoke DVD deel 9
Link: http://www.megaupload.com/nl/?d=PVOSJ3W6
(Op de site, rechtsboven de 3 letterige code invoeren, dan op download klikken. 45 seconden wachten (omdat je waarschijnlijk geen premium user bent) en dan kun je hem ontvangen)
Hallo,
Mijn collega vertrekt en we hebben een afscheidsklied geschreven op het nummer ‘oerendhard’. Zou ik de mp3 ook toegestuurd kunnen krijgen?
Vriendelijke groet,
Agnesmarga schreef:
>
> Ook wij hebben zaterdag as een feestje. Ook wij hebben een
> tekst gemaakt op oerend hard maar zijn nog op zoek naar de
> karaoke-versie. Is het mogelijk om mij deze ook te mailen?
>
> Bij voorbaat dank,,
>
> Met vriendelijke groet
Hallo Gerrit,
Zouden wij die versie ook toegestuurd kunnen krijgen van ‘oerend hard’ ? Een collega vertrekt binnenkort en we hebben een afscheidslied geschreven op dit nummer van Normaal.
Vriendelijke groet,
Agnesgerrit schreef:
>
> Inmiddels een MP3 ontvangen van een behulpzaam iemand. Blij
> dat dit op deze manier kan. Bedankt! Groeten van Gerrit Goya
Reactie van Bull op 26 10 08: Omdat iedereen dat nummer blijkbaar zoekt, en niemand hem heeft…
bij deze.
Hier staat het volledige nummer, afkomstig van de Zing maar mee, Karaoke DVD deel 9
Link: www.megaupload.com/nl/?d=PVOSJ3W6
(Op de site, rechtsboven de 3 letterige code invoeren, dan op download klikken. 45 seconden wachten (omdat je waarschijnlijk geen premium user bent) en dan kun je hem ontvangen)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?