oerend hard instrumentaraoke

• dennis cowan

Hallo Gerrit,

zou je mij een kopie van het MP3 bestand willen sturen? Mij e-mail is d.cowan@inspirationband.com. Alvast bedankt voor de moeite,

Dennis

• marga

Ook wij hebben zaterdag as een feestje. Ook wij hebben een tekst gemaakt op oerend hard maar zijn nog op zoek naar de karaoke-versie. Is het mogelijk om mij deze ook te mailen?

Bij voorbaat dank,,

Met vriendelijke groet

• Bull

Omdat iedereen dat nummer blijkbaar zoekt, en niemand hem heeft…

bij deze.

Hier staat het volledige nummer, afkomstig van de Zing maar mee, Karaoke DVD deel 9

Link: http://www.megaupload.com/nl/?d=PVOSJ3W6

(Op de site, rechtsboven de 3 letterige code invoeren, dan op download klikken. 45 seconden wachten (omdat je waarschijnlijk geen premium user bent) en dan kun je hem ontvangen)

• Dennis

Toppie, bedankt Bull,

Dennis

• agnes

Hallo,

Mijn collega vertrekt en we hebben een afscheidsklied geschreven op het nummer ‘oerendhard’. Zou ik de mp3 ook toegestuurd kunnen krijgen?

Vriendelijke groet,

Agnesmarga schreef:

>

> Ook wij hebben zaterdag as een feestje. Ook wij hebben een

> tekst gemaakt op oerend hard maar zijn nog op zoek naar de

> karaoke-versie. Is het mogelijk om mij deze ook te mailen?

>

> Bij voorbaat dank,,

>

> Met vriendelijke groet

• agnes

Hallo Gerrit,

Zouden wij die versie ook toegestuurd kunnen krijgen van ‘oerend hard’ ? Een collega vertrekt binnenkort en we hebben een afscheidslied geschreven op dit nummer van Normaal.

Vriendelijke groet,

Agnesgerrit schreef:

>

> Inmiddels een MP3 ontvangen van een behulpzaam iemand. Blij

> dat dit op deze manier kan. Bedankt! Groeten van Gerrit Goya

• Bull

Agnes,

als je in de post van mij van 26-10-2008 14:00 kijkt, dan staat daar een link naar het nummer.

Mvg,

Bull

• Martien Wijdeven

Hallo Gerrit,

ik lees net dat jij de mp3 van Oerend hard inmiddels hebt.

Zou je die ook naar mij kunnen mailen?

• gerrit

Reactie van Bull op 26 10 08: Omdat iedereen dat nummer blijkbaar zoekt, en niemand hem heeft…

bij deze.

Hier staat het volledige nummer, afkomstig van de Zing maar mee, Karaoke DVD deel 9

Link: www.megaupload.com/nl/?d=PVOSJ3W6

(Op de site, rechtsboven de 3 letterige code invoeren, dan op download klikken. 45 seconden wachten (omdat je waarschijnlijk geen premium user bent) en dan kun je hem ontvangen)

• Margaret Swinkels

Wat is de 3 letterige code die ik in moet voeren om de karaoke versie van oerend hard te kunnen downloaden?

Alvast bedankt,

Margareth