Instrumentale versie Rood, Zeil je voor het eerst en papa

  • Anne-Leen

    Hey,

    Ik ben - voor een trouw- op zoek naar de instrumentale/karaoke versie van “Papa” van Stef Bos, “Rood” van Marco Borsato en “Zeil je voor het eerst” van Bart Kaël. Wie kan er mij helpen?

    Mijn mailadres: anne_leen2001@yahoo.co.uk

    Alvast bedankt!

    Anne-Leen

  • raoul

    rood van marco borsato heb ik wel voor je .

    mail me even

    raoul

  • Rene

    Raoul, Zou je voor mij ook het nummer rood Instrumentaal naar mij kunnen toe sturen AUB. Met Vriendelijke groet René.raoul schreef:

    >

    > rood van marco borsato heb ik wel voor je .

    > mail me even

    > raoul

  • Anous

    Hoi,

    Een heel brutale vraag…

    Ik zou ook heel graag de instrumentale versie van Rood hebben.

    Heb er een tekst op geschreven, om voor mijn zus te zingen op haar buirloft.

    Groetjes Anous

    jufanousje@hotmail.com

  • Alinda

    Hoi Raoul,

    Het is alweer een tijdje geleden dat er werd gevraagd om de intrumentale versie van Rood maar ik vroeg mij af of je mij dit bestand toe zou kunnen en willen sturen. Ik ben namelijk bezig met het schrijven van een toneelstuk voor mijn werk waarbij ik een tekst verzonnen heb op dit liedje. Voor kinderen is zingen met muzikale ondersteuning gemakkelijker.

    Mijn mailadres is: alinda787@hotmail.com

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Alinda

  • Katrien

    Hoi!

    Heeft iemand voor mij ook de instumentale versie van Rood van Marco Borsato.

    Mijn oma wordt over 2 weken 90 en we hebben met de kleinkinderen een liedje bedacht.

    Alvast super bedankt! (ook namens oma :)

    Katrien

    k.ploegmakers@gmail.com

  • cindy

    Beste

    kan iemand mij helpen met de instrumentale versie van “zeil je voor het eerst” aub?

    danku!

  • Georges

    Ik ben op zoek naar de muziekale versie van “Zeil je voor het eerst ” van Bart Kaël,kan iemand mij daar aanhelpen

  • marc simons

    Beste,

    Wie kan mij de karaoke versie “zeil je voor het eerst” bezorgen van Bart Kaëll ?

    groeten,

    MARC SIMONS

  • Joeri

    Beste,

    ik vroeg me af of u de instrumentale versie van ‘zeil je voor het eerst’ hebt. Ik heb deze ook nodig voor school, dus zou handig zijn als u die had en eventueel kon doorsturen.

    Mvg,

    Joeri