De Woonboot van Stef Ekkel

• W. Reijmer

Hallo,

zou iemand de karaoke versie van het liedje “de Woonboot”naar mij toe willen mailen. In verband met een bruiloft willen wij dit liedje gaan gebruiken.

Alvast bedankt voor de moeite,

gr. W. Reijmer

• marcel

Wil iemand mij ook de Woonboot van Stef Ekkel toezenden. Ik wil er een liedje opmaken voor een feestje.

BVD

Marcel

• rene

Heeft iemand de muziek (karaoke) van de woonboot van Stef Ekkel voor mij, wil er een lied op schrijven voor een feestje.

bijvoorbaat ontzettend bedankt

groet rene

• Maikel Vorstenbosch

hey marcel,

Ook ik heb een verzoekje of je de karaoke versie van de woonboot naar mij kan sturen.

Mijn e-mail adres is:

h.vorstenbosch@home.nl

• karin schaap

Hallo,

Kan iemand mij de karaoke versie van de “woonboot” mailen? Ik wil er een lied opmaken voor een 25 jarige bruiloft.

Alvast bedankt!

M.vr.gr. karin.

• mark

ben ook dringend opzoek naar de woonboot

al iemand mij de karaoke versie zou willen mailen heel erg bedankt

groeten mark

• karin schaap

Hallo Maikel,

Zou jij mij de versie van de woonboot kunnen mailen.

Alvast bedankt!!!

m.vr.gr. Karin.

• Erik

Beste Maikel,

Heb je voor mij de instrumentale versie van Woonboot? Zou hem graag voor een bruiloft willen gebruiken.

Groet,

Erik

• Sander

Hallo.

Ook ik ben hiernaar op zoek. Lastig te vinden, al dan niet onmogelijk, maar hier schijnt ie dus wel te circuleren.

Zou iemand mij alstublieft ook deze karaoke-versie kunnen mailen op s_moosdijk@hotmail.com??

Bij voorbaat veel dank,

grtz. Sander.

• Marleenv

Kan iemand mij de instrumentale versie mailen van de Woonboot? Hebben ‘m zondag nodig voor ’n feestje.

Alvast bedankt!

gr Marleen