nederlandse karaoke

  • punisher

    Hallo voor onze veriniging willen we een avondje karaoke doen

    maar waar kan ik nederlandse karaoke versie vandaan halen

    (liefst gratis of voor weinig)

    gr

  • Rob

    Punisher

    Alles staat op je email

    Gr Rob

  • voorn

    ik shop altijd in die itunes store van appel daar staaan heeeeeeeeeel

    veel karaoke nummers en je kunt altijd de laatste 30 sec. luisteren

    en ieder liedje kost 1 euro het is niet te geloven wat er allemaal inzit

    dus zoek gewoon op “karaoke”

  • Gerrit

    ik zoek het lied : het zal je kind maar wezen ,karoke of gewoon het nummer of een midi file

  • Toby

    Een beetje errug late reactie, ik weet het, maar misschien voor iemand anders die ook zoekt. Kijk op http://tobyskaraoke.angelfire.com Op dit moment 99 karaokefilmpjes online (nederlands, engels, frans en duits) met iedere week nieuwe aanvullingen.

  • R.

    Hee Rob,

    NA heel veel googelen zijn we op jouw antwoord gestuit, waarin je zegt “alles staat op je mail”betekent dit dat jij de karaokeversie van Het zal je kind maar wezen hebt???

    Want wij zijn er ook Dringend Naar Op Zoek!

    hoor het graag

    Rita

  • RV

    Hoi punisher

    heb je inmiddels de karaokeversie al? wij zijn ook op zoek maar het is nergens te vinden.

    Misschien kan jij ons verder helpen?

    Rita.

  • Sebastiaan

    Misschien een beetje laat ;-) , maar wij op ons werk hadden hem ook nodig ivm vertrek van een collega, wij zijn er ook via via aangekomen, deze man was nogal muziekaal aangelegd en heeft hem “toendertijd” zelf op de piano ingespeeld en op casette gezet, ik heb hem vanaf cassette opgenomen op de computer en zoveel mogelijk opgelapt!!, veel plezier ermee!!

    ik heb hem even op mijn webserver neergezet hiero: http://phoenixinteractive.mine.nu/mp3/Karaoke_-_het_zal_je_kind_maar_wezen.mp3

    een reactie via de mail zou leuk zijn: phoenixinteractive -apestaartje- hotmail -punt- com

    MvG,

    Sebastiaan Ebeltjes

  • alison van der wolf

    Het zal je kind maar wezen

    Thanx

  • Candid

    That's way more clveer than I was expecting. Thanks!