instrumentale versie proosten Guus Meeuwis

  • thamar

    Ook ik wil heel graag de instrumentale versie van Guus Meeuwis- proosten hebben.

    Kan je die naar mijn emailadres thamar_k@yahoo.com sturen?

    Alvast bedankt.

  • sandralogtenberg@gmail.com

    Hallo Rob,

    Ik wil net als iedereen ook heel graag de instrumentale versie van proosten (guus meeuwis) hebben. Hoe kan ik daar aan komen?

    Alvast bedankt voor je reactie!

    groetjes, Sandra

  • Judith Lindroos

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar de instrumentale versie van het nummer “proosten” van Guus Meeuwis, omdat mijn vader 60 jaar wordt en daar willen we dan een tekst bij verzinnen.

    Kunt u ons daaraan helpen?

    Groeten Judith Lindroos

  • karin

    Hallo Rob,

    Ik ben misschien de zoveelste , maar ook ik zou heel erg graag de instrumentale versie van “proosten” van guus meeuwis willen ontvangen ivm een liedje voor een feest op school.

    Heel erg bedankt alvast,

    karin

  • José

    Wie heeft voor mij de instrumentale versie proosten van Guus Meeuwis, wij willen dit gebruiken voor een bruiloft

    bvd.

    José

  • His

    Hallo!

    Heeft u de versie van Proosten nog?

    Ik zou ‘m graag willen hebben! Kunt u ’m sturen naar dit mailadres?

    Vr gr. Hiske

  • Jochem Broer

    Beste!

    Ik hoop dat u na al die keren uitreiken van de instrumentale versie van Proosten - Guus Meeuwis, mij hiermee ook nog blij zou willen maken!

    Vriendelijke groet,

    Jochem Broer

  • Marleen

    Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou u hem ook naar mij willen sturen ?

    m.berentsen@casema.nl

    Alvast heel hartelijk bedankt !

    Marleen

  • Jan Pieter

    Beste Allemaal,

    Nou het zal jullie niet verwonderen, maar ik zou dit ook graag willen hebben. Ook ivm een zelf geschreven tekst voor een bruiloft.

    Heel hartelijk dank alvast daarvoor !

    Groet, Jan Pieter

  • rob

    Wie kan mij met spoed helpen aan de instrumentale versie van laten wij proosten

    Vast heel erg bedankt

    gr.

    Rob