Rosanne

• Titia

Zou je de mp3 van Rosanne (karaoke versie) naar mij kunnen mailen? Ik heb hem nodig voor een vriendin die 30 wordt en we gaan ook een eigen tekst maken. Ik heb het liever liever etc er al in gelaten. Hoop dat het lukt dit mij zsm te mailen.

Ik kan namelijk alleen de video's vinden, maar moet hem op cd branden. Groeten,

Titia

• bettine

hoi,

ik ben ook op zoek naar de instrumentale versie van Rosanne, want wij gaan morgen ook een liedje zingen op de melodie van dit nummer. Beetje laat…

Wie kan mij de instrumentale versie toesturen.

Bettine

• erna

Zou iemand mijn de instrumentale versie voor 18 febr 2009 nog kunnen mailen voor het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders, alvast bedankt erna

• anniek

Halloo,

Is het mogelijk dat jij mij de instrumentale versie van Rosanne mailt? Ik heb 'm namelijk ook nodig voor een bruiloft!

Alvast bedankt!

Groetjes Anniek

• ellen

Kan iemand mij de instrumentale versie van rosanne van nick en simon toesturen. Ik kan geen goede versie vinden.

Alleen de muziek is belangrijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt,

Ellen

• ellen

Kan je mij de instrumentale versie aub doorsturen, ik heb de tekst al gemaakt alleen heb ik nog muziek nodig om mij te ondersteunen bij dit stukje. Je geeft aan dat je hem hebt gevonden, mij lukt dit niet en ik zou het heel erg op prijs stellen.

Bedankt alvast.

• Arinda

Hoi hoi,

als ik het goed begrijp, ben jij in het bezit van de instrumentale versie van Rosanne?!

Zou je me die willen mailen?

groetjes Arinda

ikke schreef:

>

> Hoi allemaal,

> Wie kan mij helpen aan de karaoke versie van ‘Rosanne’ van

> Nick en Simon.Het is bedoelt voor een bruiloft.

> Als je mijn naam aanklikt, zie je mijn mailadres.

>

> Alvast bedankt!

> Groetjes

• nillis

Beste ikke.

Op deze pagina geef je te kennen dat je het karaokenummer “rosanne”van Nick & simon in je bezit heb.

Wilt u zo vriendelijk zijn deze naar mij te sturen.het is nml voor mijn nichtje om een liedje te zingen tijdens een bruiloft.

Alvast bedankt.

• HK

Wil iemand mij vertellen waar ik de orkestband of de instrumentale uitvoering van Rosanne kan vinden.

Alvast dank