Engelen bestaan niet

• Hans Niquet

Hallo Allemaal,

Voor een bruiloft in maart ben ik (en nog heel wat anderen) naar de muziek van Ron Brandsteder (Engelen Bestaan Niet). Zelf heb ik al bijna een week zitten surfen op het net voor deze muziek. Natuurlijk is de MP3 wel te downloaden, maar dan zit de tekst erbij. Met diverse programma's heb ik getracht de stem te filteren. Maar dit is mij nog steeds niet gelukt. Ik heb wel een Midi file van Engelen bestaan niet, maar dat staat zo knullig.

Is er iemand die mij kan helpen aan een MP3 file (ZONDER GEZONGEN TEKST) waarop wij dan weer tekst kunnen verzinnen voor de bruiloft.

alvast bedankt voor de moeite of tips.

groeten Hans Niquet

• Rob

Hans email !!!

Gr Rob

• Anthony.

Hallo Rob en/of Hans,

hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Wij willen voor bruiloft een leuke tekst verzinnen op de melodie van dit nummer. Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes,

Anthony.

• Hans

Anthony.

Als je mij je emailadres geeft heb ik voor jou een goed bruikbare mp3 van engelen bestaan niet. Alleen wordt het Refrein meegezongen op de achtergrond.

groetjes Hans

• els

He Hans,

Zou je mij ook aan deze MP3 kunnen helpen?? Kheb idd ook een bruiloft waar we het nummer voor nodig hebben.

Thx,

Els

• John

Je zou mij en met name mijn ouders ontzettend blij maken met een kopie van dit lied,

bvd

John

• Suzan

Hoi Hans,

Ook ik heb een bruiloft waar ik dit liedje wil gebruiken. Maar de karaoke versie kan ik niet vinden.

Zou ik jou mp3 versie kunnen krijgen?

Groetjes Suzan

• Hans Niquet

Susan,

Al je mij je emailadres geeft kan ik de Karaoke vesie naar je toesturen.

groetjes Hans Niquet

• Suzan

Hoi Hans,

hartstikke fijn; mijn mail is vanleentsuzan@gmail.com.

Groetjes Suzan

• Ralph

Hallo Hans,

Zou je mij het karaoke nummer van Engelen Bestaan Niet ook kunnen sturen.

Ik heb namelijk al echt overal gezocht en heb het morgenavond nodig.

Mijn e-mail adres is: ralph_pijls@hotmail.com

Bij voorbaat dank!

Ralph