Hallo,
Voor de 70ste verjaardag van mijn moeder ben ik opzoek naar
de karaoke versie (met tekst mag ook)
van:" Je hoeft me niet te zeggen hoe ik leven moet' van Benny Neyman.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen ….
Alvast bedankt
Hoi Corry,
Ik heb net een bericht achtergelaten, maar ik ben bang dat dat niet helemaal goed is gegaan.
Ook ik ben op zoek naar nummers van Benny Neyman en o.a. naar Je hoeft me niet te zeggen… Wat ik evt. voor je heb is een midi-file van dit nummer. Laat me maar even weten of je hier iets aan hebt. Dan kan ik het per e-mail aan je toesturen.
Groetjes,
Tony.
Natuurlijk,
Als je me je e-mail adres geeft, dan stuur ik hem per e-mail naar je toe.
Mocht je meer nodig hebben van Benny Neyman, ik heb zo'n 20 orkestbanden van deze artiest. Dit zijn GEEN midi-files, maar orkestbanden. Van het nr “je hoeft me niet te zeggen…” heb ik alleen een midi-file.
Groetjes,
Tony.
Hallo Tony,
Zou je mij ook de midi willen sturen van “je hoeft me niet te zeggen”???
Ik las ook dat je veel orkestbanden hebt van Benny Neyman, aangezien ik zo af en toe ook voor een wat ouder publiek zing, zou ik graag van je weten of je deze ook doorverkoopt en of je misschien nog andere nederlandstalige nummers uit de oude doos hebt. Ook luisterliedjes en nederpop zoals b.v. Splitsing - Recht uit het hart, Robert Long - Vanmorgen vloog ze nog, Maywood - Late at night, De Dijk - Als ze er niet is…. en zo heb ik er nog we een paar, zoek ik al heel lang.
Zoek jij ook een bepaalde band zou ik hier ook even kunnen kijken. Ik heb in de afgelopen 20 jaar denk ik een behoorlijke collectie Nederlandstalige orkestbanden opgebouwd. Wie weet kan ik je ook ergens mee helpen.
Hartelijke groeten,
Jan Willem
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?