Karaoke versie doe maar sinds een dag of twee

  • Gabje

    Hoi Fluitje,

    Mail mij ook de karaokeversie van Sinds een dag of 2 , please!

    Ben je eeuwig dankbaar.

    Gabje

  • Michel_Brabant

    Hier hebben ze hem ook

    http://www.tooskemusic.nl/orkestbanden/

  • Joanne

    Ik hoop maar dat jij hem gevonden hebt. Zou je hem ook naar mij willen sturen. want ik kan sinds een dag of twee ook helemaal nergens vinden.

    alvast bedankt!!!

    groetjes Joanne

    jootje58@hotmail.com

  • Ruud

    Hallo, Ik zoek de karaoke versie van sinds een dag of twee, wie o wie kan mij helpen??

    ALVAST BEDANKT!!!

    Ruud.

  • Nick

    Hoi, ik ben ook op zoek, maar kan hem ook nergens vinden..

    Als iemand hem ondertussen heeft, zou je deze dan kunnen mailen?

    Flikkenschild@gmail.com

    alvast bedankt!

    groeten Nick

  • marieke

    Hoi Marjolein,(:D

    Kun je mij ook de karaoke versie sturen? thanx alvast, het is wat met al die feestjes

    marieke.hellema@hotmail.com

    Hartelijk bedankt! Marieke

  • Maaike

    Ik ben niet heel origineel maar i.v.m. jubileum van mijn ouders zoeken wij (de kinderen) de karaoke versie van Sinds 1 dag of 2. De tekst ligt al klaar, de pasjes zijn geoefend, ik moet alleen nog de muziek vinden………

    A.u.b. sturen naar: maaikeschimmel@gmail.com

    Alvast bedankt!

    Groet,

    Maaike

  • Edward

    Zou heel graag de karaoke versie willen hebben om een eigen tekst op te kunnen maken

    alvast bedankt

  • Daniel

    Hi,

    Over twee dagen wordt er een familielid 50 jaar en we hebben een nummer geschreven op Doe Maar - Sinds een dag of twee, alleen ik kan dus helemaal nergens een normaal karaoke/instrumentaal/acoustisch nummer vinden hiervan. Alleen zo'n keyboard, midi bestand. Ik zou het helemaal te gek vinden als iemand mij dit kan e-mailen!

    Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

    Daniel

    danielthans@hotmail.com

  • Patrick

    Zou iemand mij ook een instrumentale .mp3 kunnen mailen van Sinds een Dag of Twee?

    “Fluitje”? of iemand anders die het inmiddels heeft. Mijn 6 jarige nichtje moet morgen voor oma wat inzingen.

    Patrick - patvs@chello.nl - Alvast bedankt!