Farce Majeure - Dat is uit het leven gegrepen

• Marijke

Hoi Robert,

Uit je reactie op dit forum maak ik op dat jij de karaokeversie hebt. Ik ben er naar op zoek omdat ik met mijn broer en zussen eenlied willen maken voor de 8oste verjaardag van mijn moeder.

Ik zou deze versie dan graag willen ontvangen van je op mail: marijke@emailt.nl

Alvast hartstikke bedankt.

Marijke

• Carola Drienhuizen

WIE KAN ME HELPEN??

Ben op zoek naar de muzikale versie van farce majeur- Het is uit het leven gegrepen.

Groeten Carola

• Catharina Visser

Ik ben al heel lang op zoek naar de instrumentale versie van “dat is uit het leven gegrepen”.

Kan iemand mij daar aan helpen? Bij voorbaat dank!

• erik

Hallo Robert,

Ik kan de karaoke versie vvan dit lied dus echt niet vinden en,kennelijk, heb jij deze versie.

Zou jij deze naar willen/kunnen mailen als MP 3 bestand

Alvast onwijs bedankt en groeten,

• wilma

Hallo.

Ook ik heb de karaoke versie nodig van het is uit het leven gegrepen, hoe origineel als ik dit allemaal lees.

Maar heeft iemand die voor mij (zoals gewoonlijk z.s.m.)?

Het mailadres is wmvangeest@wanadoo.nl

alvast bedankt

groetjes Wilma

• carina

Kan iemand mij ook de muziekversie kunnen sturen? Ik ben heel

dankbaar!! Vooral als het voor morgenmiddag er zou kunnen zijn.

THANKS

• Sanne

Voor het afscheid van mijn directeur gaan we een stukje doen op het liedje van Farce Majeure Het is uit het leven gegrepen.

Heeft iemand voor mij het bladmuziek hiervan?

Alvast bedankt

Sanne

• ank

beste henk.

heb begrepen dat jij de cd met karaoke dat is uit het leven gegrepen hebt? Wat kost die? Hoorgraag van je. groet ank

• ank

Hoi heb jij voor mij de karaoke versie van FM Dat is uit het leven gegrepen????Hoor graag van je. groet ank

• Frenk

Ook ik ben op zoek naar een instrumentale versie van dat is uit het leven gegrepen voor een feestje.

Kan iemand mij daar aan helpen.

Zou fantastisch zijn.

Frenk

email: caroline.frenk.engelen@online.nl