Farce Majeure - Dat is uit het leven gegrepen

• josee van dongen

Dag, heb jij een karaoke versie van het is uit het leven gegrepen? Ik heb het nodig voor de bruiloft van mijn zoon.

Hartelijk dank, Josée

• maria

Ook ik ben op zoek naar de karaoke versie van “dat is uit het leven gegrepen” van Farce Majeure, voor de 60 jarige bruiloft van mijn ouders.

Super bednkt als iemand die mij zou willen sturen.

• maria

mijn mail adres is overigens: m.peeters@uu.nl

• Huub

Dag,

Kan iemand mij -met spoed - helpen aan de instrumentale versie van:

Dat is uit het leven gegrepen.(Farce Majeur). Ik moet n.l.morgen naar een bruilloft en we hebben een stukje op die wijs ingestudeerd.

Echter zijn de muziek vergeten. Wel zoleuk, nietwaar?

Help me s.v.p.

Alvast bedankt,

M.v.g.

Huub

• info@pctraverse.nl

Hallo Huub,

ik heb hem wel.

Maar gelet op de haast…

Kijk bij www.karaokes.nl.

Daar staat hij in de lijst.

Logo rechtsboven dit forum.

• Yvonne van de Leur

Ben al tijden op zoek en nog niet kunnen vinden: een karaoke versie van “Het is uit het leven gegrepen” van Farce Majeur. De tijd dringt want ik heb het vrijdag nodig!!! Anders moeten we 20 coupletten zonder de muziek zingen voor mijn zwager…. Help!!!??? Bij voorbaat enorm dank! Yvonne

• Yvonne van de Leur

Help?! Ik ben dringend op zoek naar de karaoke versie van “ Het is uit het leven gegrepen” van Farce Majeur vóór aanstaande vrijdag!!! Bij voorbaat enorm dank! Yvonne

hans.yvonne@home.nl

• info@pctraverse.nl

Je hebt post…

• Jacques Salimans

Graag zou ik ook de midi - file of instrumentale versie van “het is uit 't leven gegrepen” gemaild krijgen. emailadres is salimans@gmail.com