Duet Herman Finkers en Brigitte Kaandorp

  • inehannink@home.nl

    Wie helpt mij aan de karaoke versie van het duet van Herman Finkers en Brigitte Kaandorp “we staan samen sterk”Ook de instrumentale versie van Mireille Mathieu en Patrick Duffy is oke.

    Groet Ine

  • Christien Vaags

    Dit nummer zoek ik ook.

    als je hem hebt, stuur je hem dan ook naar mij?

    8 juli 2009 heb ik hem nodig.

    Groetjes en alvast bedankt!

    Christien

  • inehannink@home.nl

    Cristien waar kan de midi file heen sturen?

  • anne-marie jansen

    Hallo ik zoek hem ook help het is voor vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:S anne -marie

  • Ellen Willemsen

    Beste Ine,

    zou je ajb nog een handeling willen verrichten en de versie ook naar mij willen mailen e3w@planet.nl . We hebben hem nodig voor de 40-jarige bruiloft van mijn ouders. Alvast hartelijke dank.

    Groet, Inge en Ellen

  • Robert

    Hoi,

    Ook mijn welhaast oneindige zoektocht naar deze karaoke versie stuit ook hier.

    Zou je de file ook naar mij kunnen sturen? Ik heb 'm al iets eerder nodig……komend weekend!

    Enfin het zou fijn zijn en wellicht kan ik je met iets anders helpen, heb de nodige bestanden maar nét deze niet, zul je altijd zien.

    Alvast dank!

    Robert

  • charissa

    Hoi Ine (of één van de anderen die de instrumentale versie van het duet van Finkers en Kaandorp hebben),

    zou je mij ook de muziek (of bladmuziek; daar zou ik ook al zeer mee geholpen zijn) kunnen toesturen?

    Ik wil het heel graag gaan gebruiken op een bruiloft op 15 augustus. Please, wie kan mij helpen?

    Groetjes,

    Charissa

  • charissa

    Inmiddels heb ik 'm gevonden!

    Dus, niet meer nodig.

    Gr. Charissa

  • marije

    Hallo,

    Heb je de midi file?

    Ik zou hem ook heel graag ontvangen (liefst vandaag nog)????

    Alvast super bedankt!

    Marije

    (mmfreeve@hotmail.com)

  • Theo

    Hallo

    Wij zijn ook op zoek naar midi file of karoke versie van We staan samen sterk

    Zou deze kunnen doorsturen naar tve64@planet.nl

    Het voor bruiloft van onze zoon.

    Al vast namens het bruidspaar bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes Theo