Duet Herman Finkers en Brigitte Kaandorp

  • marielle

    Voor een reunie zijn wij ook op zoek naar een midifile of karaokefile van dit duet. Zou ik het van iemand mogen krijgen? Alvast bedankt!

    Marielle

  • Inge

    Het liedje is erg in trek zie ik, waarom is hij dan niet makkelijk te vinden in karaoke versie?

    Wil iemand hem mij ook toesturen; please?!

    Zou geweldig zijn! Bedankt alvast.

    Inge

  • michel draaijer

    hej mensen, wij zijn ook op zoek naar de instrumentale versie van we staan samen sterk!

    blijkt dat dit een veel gebruikt nummer is voor een bruiloft en hier is dit ook voor bestemt!

    mijn mailadres staat vermeld, bij voorbaat dank !

    gr Michel

  • Eric Bogers

    Hallo Ine,

    Ik begrijp dat jij een midi (instrumentale) uitvoering van “We staan samen sterk” hebt? Ik zou het erg waarderen als je mij die zou kunnen toesturen (eric.bogers@onsbrabantnet.nl). Ik wil hier een eigen variant op maken en uitvoeren tijdens een fesst binnenkort.

    Alvast erg bedankt!

    Eric Bogers

    (Mierlo, Noord-Brabant)

  • Franklin

    Hallo,

    Ook wij zijn op zoek naar de instrumentale versie.

    Helpt iemand ons uit de brand…

    THNX

  • Franklin

    Hallo,

    Zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om de instumentale versie naar ons te mailen

    Dankje wel

    groeten

    Franklin en Ingrid

  • Toby

    Ik heb zowel de midi-file van als een instr. versie op mp3 van Together we're strong van Mireille Mathieu en Patrick Duffy.

    De melodie is volgens mij precies hetzelfde als Duet van Kaandorp en Finkers. Stuur maar ff een mailtje naar meeltoby@live.nl

  • Albertine

    En voor mij ook graag de muziek! Wel een populair nummer voor bruiloften zeg!

  • toby

    zie mijn reactie van 2 oktober bij dit topic

  • Paul

    Zou iemand ook mij de muziek van dit nummer kunnn sturen?

    Bvd,

    Paul