jij denkt maar dat je alles mag van mij

• jan

Hoi

Zou je hem ook naar mij kunnen sturen?

alvast bedankt

gr

Jan

• Bensdy

Goedenmiddag,

Zou iemand het liedje je denkt maar dat je alles mag van mij, ( de karaoke versie) naar mij toe kunnen sturen??

Fijne kerstdagen nog!!

• Erwin

Hallo :),

Zou iemand deze ook naar mij kunnen sturen. Mijn moeder word namelijk 50 en we hebben op dit nummer een aangepaste tekst geschreven alleen ontbreekt de instrumentale (karaoke) versie nog. Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.

Greetz

• Erwin

Mijn mail adres is: erwinoosterbosch@gmail.com

Alvast bedankt

• Toosje

Zou je het bladmuziek van “jij denkt maar dat je alles mag van mij” ook naar mij kunnen sturen? Alvast bedankt! (toosvandealpen@hotmail.com)

• Edwin

Ook ik ben op zoek naar de midifile van dit nummer (versie Frans Duijts). Dus als iemand mij wil helpen… graag een mailtje naar evanzuiden@hotmail.com. Alvast bedankt!

• karel stas

wie heefd er voor mij van dit nummer een midi of karaoke file voor een 25 jaarse bruiloft wij willen daar een geintje kwa tekst mee maken

alvast bedamkt

• hoego

Graag zou ik die ook willen ontvangen

hmjenniskens@hotmail.com

dank

• Chann

Hallo allemaal,

Ook ik ben net als iedereen op dit forum op zoek naar een instrumentale versie van ‘Jij denkt maar dat je alles mag van mij’.

Heb een kampioenslied geschreven voor mijn team en zou deze graag tijdens ons aankomende feest ten gehore brengen.

Kan iemand mij deze versie toesturen…chann7@hotmail.com

En ook ik ben je dan eeuwig dankbaar!!!

Groetjes Chann

• Dennis

Ik zou em ook graag hebben… dennishoevers@gmail.com