oerend hard instrumentaraoke

  • gerrit

    Wie kan mij helpen aan de MP3 van de karaoke/instrumentale versie van het nummer Oerend Hard van Normaal? Dus geen Midi, maar iets wat op een orkestband lijkt…. Met vriendelijke groet, Leonardus Gerardus Goya

  • gerrit

    Inmiddels een MP3 ontvangen van een behulpzaam iemand. Blij dat dit op deze manier kan. Bedankt! Groeten van Gerrit Goya

  • reinart

    Hallo, ik ben ook op zoek naar een instrumenale mp3 versie van oerend hard. Wie kan mij daaraan helpen ?

    Alvast bedankt.

  • P. Hendrickx

    Ik ben op zoek naar een instrumentale versie van het nummer oerend hard van normaal. We willen er een andere tekst op zingen. Alvast bedankt.

  • Gijs

    Voor mij geldt hetzelfde. Gerrit zou je zo vriendelijke willen zijn je versie door te willen sturen wanneer je een digitale versie hebt?

    Alvast bedankt

  • jan

    Voor mij geldt hetzelfde. Gerrit zou je zo vriendelijke willen zijn je versie door te willen sturen wanneer je een digitale versie hebt?

    Alvast bedankt

  • Bull

    Net als alle andere ben ik ook opzoek naar deze karaokeversie.

    Ik heb over 3 weken een bruiloft waarvoor we het nummer nodig zijn.

    Alvast bedankt!!

    Zing maar mee

  • bob

    zou je mij die mp3 kunnen sturen alvast bedankt

  • Dennis

    Zou iemand mij ook de mp3 versie van de karaokefile oerend hard kunnen sturen?

    Ik zou daar heel blij mee zijn.

    Dennis

    Bull schreef:

    >

    > Net als alle andere ben ik ook opzoek naar deze karaokeversie.

    >

    > Ik heb over 3 weken een bruiloft waarvoor we het nummer nodig

    > zijn.

    > Alvast bedankt!!

    >

    > Zing maar mee

  • Betsy

    Mijn kinderen, neefjes en nichtjes willen een eigen verzonnen lied op de muziek van Oerend Hard zingen voor oma's 75ste verjaardag. Wie o wie zou mij ook een mp3 versie willen sturen. Hebben dit voor 3 november nodig.