Karaoke versie doe maar sinds een dag of twee

• ilse

zou iemand mij ook de mp2 karaoke versie van ‘sinds een dag of twee’ kunnen mailen.

ik zou degene eeuwig dankbaar zijn.

groeten ilse (eelz@live.nl)

• Ilse

Hi,

We hebben met een stel nederlandse meiden een tekst gemaakt op “Sinds een dag of twee” voor onze nederlandse vriendin hier in Australie, die van de week gaat trouwen. Helaas heb ik nog nergens een instrumentale versie gevonden, waar we onze tekst op mee kunnen zingen. Wie o wie kan ons helpen, het zou echt te gek zijn als iemand mij dit kan e-mailen. Alvast heeeeel veel dank.

Groetjes ilse

ilsevanvlaanderen@yahoo.com.au

• Piet

Beste Mensen,

Kan iemand mij aan de karaoke versie van sinds een dag of 2 mailen wij gaan nl. op kamp met ons koor, en we moeten hier zelf een tekst op maken.

Alvast bedankt Piet

• Elvire van Oers

Hallo,

Kan iemand mij helpen met de karaoke versie van Doe Maar - sinds een dag of twee.

Groetjes Elvire

• Jo

Hallo,

Zou iemand mij aub de karaoke-versie van ´Sinds een dag of twee` door kunnen mailen?

Alvast vriendelijk bedankt.

marenjor@hotmail.com

• Elvire van Oers

Hallo mensen,

Heeft iemand voor mij de karaoke versie in mp3 voor mij.

Ik heb het voor morgenavond nodig je doet mij er een groot plezier mee.

Alvast bedankt.

Groetjes Elvire

• Louise

Zou iemand mij ook de karaokeversie van Sinds een dag of twee kunnen toesturen?

Alvast heel erg bedankt!! groetjes Louise

louise1972@hotmail.com

• ingeborg

hallo allemaal waar kan ik de karaoke versie van sinds een dag of twee downlaoden?

• astrid

hallo,

heb je misschien de karaoke versie van doemaar, sinds een dag of 2 voor mij??

bvd astrid

• Djamilla

Hallo,

Ik zoek de karaoke versie van sinds een dag of 2 voor het feest van mijn ouders (25 jarig huwelijk) aanstaande zondag.

Kan u mij die misschien nog voor zondag sturen???

Met vriendelijke groet,

Djamilla