Karaoke versie doe maar sinds een dag of twee

• Mies

Ik heb ook de instrumentale versie van 'sinds een dag of twee nodig voor een afscheidslied voor een collega.

Zou iemand mij deze kunnen mailen? mies.drost@hotmail.com

Alvast bedankt!!

• bianca

Hoi,

heeft iemand voor mij de karaokeversie van sinds een dag of 2? Zonder keyboard.

Bedankt.

bianca.voost@casema.nl

groetjes

• Bianca

Hallo,

Ik heb het nummer as zaterdag nodig. kan iemand hem naar mij mailen??

bianca.voost@casema.nl

Bedankt.

groet,

Bianca.

• William van Oers

Hallo,

We hebben vandaag op het werk een jarige en zouden graag het liedje van 32 jaar willen gebruiken om onze lieve collega toe te zingen.

Mocht iemand de karaoke versie voor ons hebben:zou je die dan willen mailen naar william_van_oers@hotmail.com

• Patrick

Goedemorgen,

Wij hebben morgen op het werk een viering van een 25-jarig amtsjubileum en zouden graag het liedje van doe maar - 32 jaar (sinds een dag of twee) willen gebruiken om een door ons gemaakte parodie daarop ten uitvoering te brengen..

Heeft iemand toevallig nog de beschikking over een karoake versie van dit nummer? Mocht dit het geval zijn zou u dit dan willen toe mailen aan patrickcbb@hotmail.com?

Bij voorbaat dank!

Vriendelijke groeten,

Patrick

• Marjon

Kan iemand mij uit de brand helpen en de karaokeversie van Doe maar, ze is van mij, doorsturen.

We hebben vrijdag een bruiloft, het is kort dag, hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt.

• info@pctraverse.nl

Stuur maar een mailtje.

• leo ketelaars

Zou je mij deze karaoke versie willen mailen?

Groeten,

Leo.

• Christel

hoi,

Wil iemand ook naar mij de karaokeversie van sinds 1 dag of 2 mailen? skmaerlant@hotmail.com

Alvast bedankt!

groeten van Christel

• sandra

hoi marjan,

heb je voor mij misschien ook de versie van sinds een dag of twee.

ik heb hem nodig voor een collega die 25 jaar in dienst is.

bijvoorbaat dank

mvg,sandra brons